Konserter

Varje år arrangerar Staffanstorps Rotaryklubb en konsert vars överskott används till olika projekt för ungdomar i Staffanstorps kommun.

I år gästas vi av den populära Salongsorkestern, förstärkt med Karin Berqvist, som bjuder på allt från rena jazznummer till pilsnerfilms-schlager från tids­epoken 1925-1945.
Konserten äger rum på S:t Staffans Församlingsgård söndagen den 17 mars kl 16.00.
Boka dina biljetter på tel 070 171 10 26.

Bokade biljetter hämtar du på Staffanstorps Gästis den 7 mars mellan kl 14 och 16. Betala gärna med Swish till vårt nummer: 123 694 69 17

Biljetter säljs också av CityGross (infodisken), Dahls Optik, Sv. Fastighetsförmedling samt Petterssons Fisk.

Biljettpris: 180 kr.

Överskottet kommer att tillfalla Staffanstorp Uniteds och FC Staffanstorps projekt Fotboll för alla som riktar sig till ungdomar med olika funktionshinder. Här kan du läsa vad Sydsvenskan skriver om Fotboll för alla.